Store partnerskab, østers

Det store partnerskab - Østers

Foto: Destination Limfjorden

Her kan du læse mere om hvad det store partnerskab præcis indeholder for 2025. I prisen er et medlemsskab inkluderet.

PRIS: KR. 10.000,- /årligt ekskl. moms

SYNLIGHED OG INSPIRATION
 

Visning på Destination Limfjordens hjemmeside samt VisitDenmark

Vi modtager en præsentationstekst fra dig, som vil blive vist på både vores hjemmeside og VisitDenmarks internationale platform. Vi oversætter teksten, så den også vises på vores engelske og tyske sider. Præsentationen inkluderer en beskrivelse af din virksomhed, billeder, faktaoplysninger, 
kontaktinformationer og links til din hjemmeside eller sociale medier.

Du opnår dermed øget synlighed nationalt og internationalt, med mulighed for at generere mere trafik direkte til din egen hjemmeside.

Tryk

Hvert år udgiver vi et magasin, i 2025 i 40.000 eksemplarer, der distribueres i hele Danmark. Som partner får du synlighed i oversigten, og du har mulighed for at tilkøbe annonceplads med en mere udførlig præsentation af din virksomhed.

Dette sikrer målrettet eksponering og en bred rækkevidde, der når både danske og internationale gæster.

Få vist dine events i vores online begivenhedskalender

Du kan få dine events vist i vores online begivenhedskalender med et link til din hjemmeside eller bookingportal. Vi opretter op til 5 årlige events for dig, og hvis du har flere, kan du blive oplært i selv at oprette dem i vores system. Ønsker du hurtig oprettelse, når det passer dig, kan du overveje ‘Fast 
Track’-løsningen.

Ved at have dine events i kalenderen øger du synligheden og tiltrækker flere gæster, da vi løbende investerer i markedsføring af kalenderen.

Billeddatabase

Du får adgang til vores billeddatabase, hvor vi har billeder og videoer fra destinationen. Billederne kan frit bruges til kommercielle formål, og vi tilføjer løbende flere. Vi har sørget for copyright, så du kan fokusere på at bruge billederne til at styrke din egen visuelle kommunikation.

Dette sparer dig tid og ressourcer, samtidig med at du får adgang til høj kvalitets materiale, som kan løfte kvaliteten af din markedsføring.

Konferencer og netværk

Du får eksklusiv adgang til vores arrangementer, som holder dig opdateret om nøgletal, destinationens indsatser og den nyeste viden om trends og ”best prectice” inden for turisme.

Deltagelse giver mulighed for at opbygge relationer og samarbejde med andre i branchen, samtidig med at du får indsigt i relevante emner for din virksomheds vækst.

Skriveworkshops

Vores skriveworkshops samler dig og andre partnere omkring emner, der understøtter din synlighed og markedsføring. Workshoppen starter med et fagligt oplæg, hvorefter du arbejder med din egen virksomhed i det pågældende emne. Vi er til stede for at give sparring, så du løser opgaverne 
undervejs og undgår “lektier” bagefter. Eksempler på emner kan være: Google My Business, billed- og videoproduktion.

 

ADGANG, VIDEN OG HJÆLP TIL SELVHJÆLP

 

Fast Track

Med Fast Track får du dine events hurtigere oprettet i vores online kalender, uden at vente på den månedlige opdatering. Dette er ideelt for dig, der har kort planlægningstid og behov for hurtig eksponering. Fast Track prioriterer dine events i vores produktionskø, så du opnår hurtigere synlighed.

Temamøder

Et par gange om året inviterer vi til temamøder med fokus på forretningsudvikling. Her får du indsigt i værktøjer og indsigter, der kan hjælpe din virksomhed med forretningsudvikling. Emnerne kan fx være ”fra brainstorm til idé og koncept”, som hjælper dig med at omsætte ideer hurtigt og effektivt.

Studieture

Vi inviterer dig med på studieture med fokus på inspiration, strategisk udvikling, erfaringsudveksling og indsigt i markedet og turismetrends. På turene besøger vi succesfulde virksomheder og first movers for at lære af de bedste.

Samlet set vil det give dig mulighed for at blive klogere på din målgruppe og markedet generelt men også på din egen virksomhed. At få ideer med hjem du kan implementere i din virksomhed og dermed styrke din konkurrenceevne. Der vil være en deltagerbetaling.

Nøgletalsanalyse

Analysen giver dig månedlige opdateringer på turismens udvikling i Limfjorden. Du kan benchmarke din egen virksomhed mod destinationens tendenser, hvilket giver dig et strategisk værktøj til at understøtte udviklingen af din virksomhed og forbedre omsætningen.

 

EKSPONERING, SPARRING OG ANALYSER

 

Danske og internationale markedsføringskampagner

Din virksomhed prioriteres i vores markedsføringskampagner, hvor vi investerer ca. 1,5 mio. kroner årligt. Kampagnerne er baseret på markedsanalyser og trends, hvilket sikrer målrettet og effektiv synlighed af din virksomhed både nationalt og internationalt. Dette hjælper dig med at være top of mind hos gæster, der vælger Limfjorden som destination.

Managementmøder

På disse møder drøfter vi aktuelle emner og tilbyder sparring om de udfordringer, du måtte have i hverdagen. Møderne er vejledningsmøder, og er et tilbud fokuseret på at skabe afsæt for en bedre forretning, sammenhængende udvikling i en travl hverdag og en stærkere position i markedet. De 
hjælper dig med at være proaktiv og fokusere på den strategiske udvikling af din virksomhed.

VisitData

Som partner får du mulighed for at få adgang til VisitData, dansk turismes fælles dataplatform. Her kan du løbende få nøgletal om din egen virksomhed og sammenligne dem med andre lignende virksomheder. Du kan benchmarke på lignende virksomheder i takt med flere virksomheder kommer på VisitData både lokalt, regionalt og nationalt. Dertil giver VisitData mulighed for at sætte dine tal sammen med omsætningstal fra Visa/Nets i destinationen samt teledata fra Telia og vejrdata. Dette giver dig værdifuld indsigt i din forretnings præstationer og hjælper dig med at forbedre din virksomhed på baggrund af data.

Adgangen til VisitData er normalt et tilkøb på 10.000 kr. årlig, men i 2025 er det gratis for din virksomhed. Beløbet dækker licensen, og der vil være et opstartsfee på 5.000 kr.

Vejledning til din virksomhed

Vi ser det som en central opgave at tilbyde kvalificeret og individuel vejledning inden for markedsføring, idéudvikling og forretningsudvikling. Denne 1:1 vejledning giver stor effekt, og med direkte support hos dig, har du adgang til vores faglighed indenfor vores ekspertiseområder. Det kan give din 
virksomhed et kompetenceløft og hjælpe dig videre.

 

KAMPAGNER, PRIORITET OG BESLUTNINGER

 

Deltagelse i danske og internationale markedsføringskampagner

Som Hummerpartner er din virksomhed sikret deltagelse i vores kampagner. Dette giver dig maksimal synlighed, som kan være svær at opnå som enkelt virksomhed. Du får adgang til vores specialiserede markedsførings-setup, som eksponerer din virksomhed på tværs af kanaler hele året for både danske og internationale gæster.

Presse- og influencerbesøg

Som Hummerpartner prioriteres din virksomhed ved presse- og influencerbesøg, hvor journalister og influencers inviteres til at opleve din virksomhed og destinationen. Dette giver dig mulighed for at få værdifuld omtale i medier og på sociale platforme, hvilket øger din synlighed overfor et bredt 
publikum og kan tiltrække flere gæster, da anbefalinger fra betroede kilder har stor effekt på forbrugernes beslutninger.

Hummermøder

På disse møder diskuterer vi destinationens indsatser på både det danske og internationale marked. Du får mulighed for at være med til at beslutte, hvordan vi går til markedet, og du er blandt de virksomheder, vi rådfører os med, når vi overvejer nye projekter og kampagner.

Du får dermed ny viden, indsigt i aktuelle trends og tendenser både nationalt og internationalt, og får dermed strategiske fordele, der kan styrke din virksomheds position og samspillet mellem dine prioriteter og destinationens indsatser.

Redaktionel omtale i destinationsmagasinet

Som Hummerpartner får din virksomhed en dedikeret redaktionel side i vores destinationsmagasin, som udformes i samarbejde med en journalist. Artiklen præsenterer din virksomhed på en engagerende og relevant måde og skaber troværdighed og opmærksomhed omkring din virksomhed, da redaktionelt indhold opfattes mere autentisk af læserne.

Situationsrapport

Vi ønsker, at vores faglighed skal skabe værdi for dig. Derfor udarbejder vi hvert år i samarbejde med dig en situationsrapport, som identificerer muligheder, udfordringer og styrker i din virksomhed – både som forretning og som brand. Rapporten fungerer som et strategisk værktøj, hvor vi sammenkobler vores viden med din virksomheds specifikke behov og leverer handlingsorienteret feedback.

Dit udbytte er en operationel rapport, der giver dig mulighed for at styrke din indtjening, forbedre din markedsføring og prioritere udviklingen af din forretning. Dette danner grundlaget for at øge din konkurrenceevne, optimere din tid og investeringer samt fokusere på udvikling, der er relevant netop for dig.

Eksterne leverancer

Vi har lyttet til jeres behov og har derfor sammensat en række mediepakker, som er målrettet din virksomheds specifikke behov. I samarbejde med vores dygtige partnere har vi formået at reducere prisen, så vi kan tilbyde dig disse unikke pakker som en del af dit partnerskab og dermed sikre dig 
relevante medietiltag.

Pakkerne kan også købes separat, hvis du har behov for yderligere ydelser uden for dit partnerskab.

Kontakt os til en uforpligtende snak

Er du i tvivl om hvilket partnerskab du skal vælge, står vi altid klar til at vejlede om valg af det rette partnerskab.

Tanja Bonde - Destination Limfjorden

Manager – Netværk og Partnerskaber

tabo@destinationlimfjorden.dk