Interviews i projektet Databaseret Oplevelsesklynge
Foto: Destination Limfjorden
Der er afholdt 40 interviews som en del af projektet Databaseret Oplevelsesklynge og det kan du læse mere om her.
Med ambitionen om at skabe mere dybdegående og kvalitativt data om aktørerne, bl.a. på baggrund af tidligere udsendt spørgeskema, gennemføres omkring 40 fysiske interviews, som har til formål at identificere den nuværende situation og kompetencebehov indenfor nedenstående 4 temaer.
- Anvendelse af data i virksomheden
- Fysisk og digital gæsteservice i virksomheden
- Netværksopbygning på destinationen
- Generel kompetenceudvikling
De første 17 interviews blev gennemført i perioden 5. – 8. december 2022 af Ole Kragelund, Udviklingskonsulent hos Destination Limfjorden og Jan Halberg Madsen fra UCN.
De 17 aktører der blev interviewet i denne periode var:
- Tambohus kro & badehotel
- Cafe ”På Herrens mark
- Grand Hotel Struer”
- Mississippi kunst & kultur
- Sansefestival
- Skive Museum
- Fur Bryghus
- Humlum Camping
- Apollon biograf Struer
- Skive Trav
- Minigolf ved fjorden
- Den Japanske have
- Skive go cart
- Brænderiet Limfjorden
- Kurbad Limfjorden
- Hjerm kunstgalleri
- Struer museum
I perioden 16. – 18. januar 2023 blev der gennemført 12 interviews af Ole Kragelund, Udviklingskonsulent hos Destination Limfjorden og Torben Engstrøm Underlin fra Eadania.
De 12 aktører der blev interviewet i denne periode var:
- Gaardbageriet
- Steenbergs Hotel & Brasserie
- Glyngøre camping
- Draumur Nordic ShopHotel Pinenhus
- Kridtvejs Planter
- Restaurant Limfjorden
- Museum Mors
- Dansk skaldyrcenter
- Morsø golfklub
- Harrre vig golfklub
- Skive golfklub